04
Mrt
07

Omloop Het Volk

Zaterdagmorgen stond ik op het St-Pietersplein in Gent om als echte ‘wielerliefhebber’ de start van omloop Het Volk mee te maken. Het weer viel niet mee: kou, regen en wind. Gelukkig was Bodtjen erbij om mij de namen van de renners te zeggen, want als ik er drie ken, zal het veel zijn.

muur4.jpg

Eerst was er de inschrijving met Michel Wuyts die de interviews afnam. Ook onze gouverneur en Johan Musseeuw waren van de partij.

muur8.jpgmuur7.jpgmuur5.jpgmuur6.jpg

 Nadat de renners waren gestart, zijn we dan met de trein naar Geraardsbergen gereisd om ons een plaats op de Muur te zoeken. Gelukkig was het toen al gestopt met regenen!

muur2.jpgmuur1.jpg

Eens ze daar voorbij waren, zijn we naar café Mart & Co (www.martenco.be/) getrokken, waar we de rest van de omloop gevolgd hebben op tv. Eric en Els hadden voor gratis hotdogs gezorgd na de aankomst, ’t Was nodig…


3 Responses to “Omloop Het Volk”


  1. 5 maart, 2007 om 10:10 am

    Beste Patrick,

    Via jouw blog nog maar eens gemerkt hoe klein ons Belgenlandje eigenlijk wel is…
    ‘Bodtjen’ blijkt een collega van mij te zijn in het Universitair ziekenhuis van Gent!
    Hoe ik op jouw blog terecht gekomen ben, wel…
    nadat ik tijdens mijn huisbezoeken in het kader van de voorbije gemeenteraadsverkiezingen in Lochristi langsging bij Koen en Sofie ben ik een regelmatig bezoeker van hun weblog, en daar is er een link naar die van jou…en aangezien koers mij eveneens interesseert…leuk om op die manier in contact te komen met andere mensen!

    Groeten

    Gunther

  2. 5 maart, 2007 om 11:55 pm

    ongelooflijk ja, de wereld is klein. Bodtjen is ook een sportman in hart en nieren!


Geef een reactie

Flickr Photos

SAM_2276

SAM_2273

SAM_2271

SAM_2277

SAM_2267

SAM_2259

Meer foto's

Recente reacties

Francis - ict pov op Speeltuin
gerda robberecht op Warmoes (Beta vulgaris var.…
Nattie op Zonne tattoo
Bram op
Ann op De eerste film
maart 2007
M D W D V Z Z
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Site Meter

Blog Stats

  • 162,938 hits

RSS Film

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

