23
Aug
07

Stok

Ik heb een stokje gekregen van collega Koen ! Wist niet echt wat dat betekende maar door naar zijn blog te kijken, begrijp ik wel wat de bedoeling is. Dus:

My favorite “Grab-a-bite”

In Gent is dat de Martino  in de Vlaanderenstraat waar ik nog nooit iets anders gegeten heb dan een Cheese-Egg-friet!

My favorite “Shop in town”

Voor cd’s is dat de Bilbo en voor de kleren heb ik onlangs een jas in de Zara gekocht!

My favorite restaurant

Niet gemakkelijk, maar ik ga toch voor Papaya Song .

My favorite “Take my friends in town”

Meestal Jazz-café Het Damberd op de Korenmarkt, in de zomer de Marimain naast de Minard en in de winter de Vooruit.

5 other things to mention

* Streven naar de juiste 6 nummers van de Lotto

* huis verder afwerken met het geld van de Lotto

* Tim eens gaan bezoeken met het geld ….

* Al mijn cd’s eens rippen (ben al begonnen)

* proberen meer lezers te hebben dan Koen zijn blog!

Ik werp de stok ver genoeg weg, meer bepaald naar Tim die nog tot en met 2008 studeert/mediteert (of wat hij daar ook uitspookt) in India! Denk niet dat we die nog terug zien (de stok dan) (of Tim?)


1 Response to “Stok”


  1. 23 augustus, 2007 om 8:35 pm

    ik had gisteren wél maar 300 bezoekers, hoor😉


Geef een reactie

Populaire berichten

Flickr Photos

SAM_2276

SAM_2273

SAM_2271

SAM_2277

SAM_2267

SAM_2259

Meer foto's

Recente reacties

Francis - ict pov op Speeltuin
gerda robberecht op Warmoes (Beta vulgaris var.…
Nattie op Zonne tattoo
Bram op
Ann op De eerste film
augustus 2007
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Site Meter

Blog Stats

  • 162,922 hits

RSS Film

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

